درباره شوی رقابتی the origin 

پروژه گروه جدید کمپانی ist entertainment به نام

″The Origin" از طریق Kakao TV و MBN منتشر می شود

 IST Entertainment The Origin

 شوی رقابتی با تعادل قوی آغاز خواهد شد. کاکائو انترتینمنت از پروژه بزرگ گروه پسر خود با نام «The ORIGIN – A Bor What?» در ساعت ۶ بعدازظهر ۲۶ فوریه در kakao tv رونمایی خواهد کرد.

 The Origin که قرار است از 26 فوریه هر شنبه به طور همزمان در Kakao TV و MBN منتشر شود، یک شوی رقبای برای انتخاب اعضای اولین گروه جهانی پسر می پردازد که توسط IST Entertainment، که کمپانی هنرمندانی مانند Apink، VICTON، و THE BOYZ برنامه ریزی شده است.

 

 اولین آزمون آزمایشی «Balance Survival» کره که یک شوی رقابتی متفاوت است. 13 کارآموز اولین اعضای گروه پسر تازه کار IST Entertainment را از طریق این شوی رقابتی انتخاب میشوند

 فرآیند انتخاب نهایی از ماموریت اجرای «بهترین اجرا ها» تا انتخاب «گروه اول»، که در آن افرادی که توسط مردم انتخاب می‌شوند باید برنده شوند و در صورت انتخاب نشدن به وضعیت کارآموزی خود بازگردند.

 

 این برنامه که به طور مشترک توسط Kakao Entertainment و Sony Music Solutions در ژاپن سرمایه گذاری و تولید شده است، از طریق کانال رسانه Kpop 1TheK که حدود 31 میلیون طرفدار Kpop در سراسر جهان از جمله Kakao TV و MBN دارد، در سراسر جهان پخش خواهد شد. به ویژه، 1theK YouTube محتویات مختلفی را نشان می دهد که می تواند جذابیت های مختلف و همچنین عملکرد اعضا را تأیید کند. این شامل ویدیوهای عملکرد کامل و ویدیوهای فن کم است.

 تیم سازنده: " این شوی رقابتی از این جهت جذاب است که می‌توانید مهارت‌های قدرتمند اعضایی را که نه تنها در کره بلکه از طریق تست‌های جهانی کشف شده‌اند، از طریق این شوی رقابتی نسل MZ بررسی کنید."

 اولین قسمت این شو برای اولین بار از MBN در ساعت 5 بعدازظهر در 26 فوریه و Kakao TV و 1theK در ساعت 6 بعد از ظهر پخش خواهد شد و هر شنبه بینندگان را ملاقات خواهد کرد.

 

پ.ن:فقط منم که دارم از هیجان جیغغغغ میزنممممممم؟؟